Avon об’єднав зусилля із знаковою лондонським фотографом Ренкін, щоб представити чотири приголомшливих зимових стилю краси, об’єднавши високий клас з доступною і популярною красою Avon.
Показуючи зимову тенденцію Avon’s Edit, серія фотографій складається з чотирьох поглядів високої моди, знятих як унікальні портрети, які клієнти Avon можуть відтворити вдома. Погляди, названі Molten Metals, Fired Up, Go Galactic і Divine Dream, натхненні тенденціями, які домінували в подіумах в 2018-м году.Ранкін каже: «Мені подобається, що у Ейвон така величезна мережа Представників і з самого початку вони стали послами краси і допомагали людям відчувати себе впевнено, тому це просто схоже на продовження того, що я зазвичай роблю ». Читать далее →
Запуск досягнув понад 60 млн осіб у всьому світі завдяки кільком акціям протягом тижня, включаючи ексклюзивну зоряну вечірку в Малому Палаці в Парижі.
Вперше, найбажаніший тиждень моди в світі побачив рій акцій Avon, що пройшов в Парижі в рамках святкування новітнього випуску парфуму Avon Life Colour. Протягом одного тижня бренд просував серію заходів в Парижі, які транслювалися в прямому ефірі в соціальних мережах в більш ніж 20 країнах по всьому світу, охопивши понад 60 млн. осіб. Запрошуємо вас на наше свято — стати Представником Ейвон
Для Представників Ейвон знову діє Накопичувальна знижка.
Умови отримання накопичувальної знижки колишні: знижка на кожне наступне замовлення в період однієї кампанії залежить від загальної суми всіх замовлень в цій кампанії. Читать далее →