Avon Ukraine запускає кампанію # Хоробра для підвищення обізнаності про про ранню діагностику раку молочної залози

Рак молочної залози є найбільш поширеним раком в Україні, причому кожен сьомий жінка стикається з діагнозом в своєму житті. Протягом 17 років благодійна кампанія Avon Ukraine «Разом проти раку молочної залози» привернула життєво важливі засоби в боротьбі з раком молочної залози. Виявлення раку молочної залози на ранній стадії, на першому етапі, означає 95% -ве одужання, тому кампанія # Хоробра Avon Ukraine поширює інформацію про те, що раннє діагностування рятує життя, важливе освітнє повідомлення, яке лежить в основі глобальної боротьби Ейвон з раком молочної залози.

Рак молочної залози є найбільш поширеним раком в Україні, причому кожен сьомий жінка стикається з діагнозом в своєму житті. Протягом 17 років благодійна кампанія Avon Ukraine «Разом проти раку молочної залози» привернула життєво важливі засоби в боротьбі з раком молочної залози. Виявлення раку молочної залози на ранній стадії, на першому етапі, означає 95% -ве одужання, тому кампанія # Хоробра Avon Ukraine поширює інформацію про те, що раннє діагностування рятує життя, важливе освітнє повідомлення, яке лежить в основі глобальної боротьби Ейвон з раком молочної залози.

Відвідування мамолога може бути складним, тому Avon об’єднався з продюсером українського нижньої білизни Anabel Arto, щоб спонукати жінок проходити щорічний огляд, а потім запрошувати своїх друзів і родину бути # Хоробра і йти на власні перевірки.

Anabel Arto створили спеціальну колекцію нижньої білизни для Avon, і жінки, які там працюють, стали відмінним прикладом, сміливо вирушаючи на маммограмму. Тепер вони заохочують інших жінок робити те ж саме, через вірусне відео. Відео-кампанія, яка вже має більш ніж в 2 мільйони переглядів, викликала багато дискусій і дій серед української спільноти.

Кожен бюстгальтер з колекції Anabel Arto at Avon має особисту замітку від швачки, спонукаючи клієнта піти на маммограмму, а потім передати повідомлення друзям і родичам.

Avon Ukraine і генеральний директор Єлизавета Коробченко заявляють:

«Ми знаємо, що іноді буває важко відвідати лікаря. Ось чому ми запустили передачу підтримки від жінки до жінки. Хоробрість — це сила, яку можна розділяти і заохочувати ».

За останні 17 років програма «Разом проти раку молочної залози» зібрала більше 2 мільйонів доларів, фінансуючи 16 комплектів обладнання для мамографії для десяти онкологічних центрів. Тепер Avon Ukraine жертвує 20% від продажів Anabel Arto на кампанію «Жіноче здоров’я і планування сім’ї».