З Парижа з любов’ю — всесвітня презентація Avon Life Colour від Kenzo

Всесвітня презентація в Avon Life ColourЗапуск досягнув понад 60 млн осіб у всьому світі завдяки кільком акціям протягом тижня, включаючи ексклюзивну зоряну вечірку в Малому Палаці в Парижі.

Вперше, найбажаніший тиждень моди в світі побачив рій акцій Avon, що пройшов в Парижі в рамках святкування новітнього випуску парфуму  Avon Life Colour. Протягом одного тижня бренд просував серію заходів в Парижі, які транслювалися в прямому ефірі в соціальних мережах в більш ніж 20 країнах по всьому світу, охопивши понад 60 млн. осіб. Запрошуємо вас на наше свято — стати Представником Ейвон

Зоряна #SetYourColoursFree Launch Party, що відбулася в знаменитому Малому Палаці, була вершиною паризького навали Avon. Більше 500 гостей були зібрані Kenzo Takada в ніч музики, квітів і радості. Серед них ікона стилю і модель Інес Де Ла Фрессанж, бразильська актриса Бруна Маркесін — найвідоміша бразильська знаменитість на Instagram, російська телеведуча Марія Івакова і польська знаменитість Малгожата Розенек-Майдан.

Інші відомі імена з індустрії розваг і моди приєдналися до веселощів, включаючи дизайнерів Шанталь Томассо і Олександра Зуарі, французьких актрис Анушка Делона і Джульєтти Бессон і сучасного художника Алі Махдаві. Гостям також сподобалося ефектний костюм, спеціально розробленого Kenzo Takada для святкування кольору.

З Парижа з любов'ю - всесвітня презентація Avon Life Colour від Kenzo

Avon здивував впливових людей і знаменитостей подарунковими коробками, які були доставлені безпосередньо в їх готельні номери, що містять два аромату Avon Life Colour, і зроблений на замовлення шовковий шарф ручної роботи, розроблений Kenzo Takada, щоб відсвяткувати запуск Avon Life Colour. Шарфи є частиною обмеженого набору з 650 доступних в усьому світі. Унікальна квіткова друк шарфа инкапсулирует його власну інтерпретацію радості, яка зображує магнолію, ароматний квітка, який викликає приємні спогади про ранні днями дизайнера в Японії і який панує як замітка героя як в Avon Life Colour для неї, так і для нього.

«Avon Life Colour є найбільший випуск року для ароматичного підрозділу Avon, після успіху Avon Life в 2016 році, в якому зафіксовані найвищі продажу ароматів при запуску. Ухвалення Модною тижні в Парижі стало знаковим моментом, що означає нашу місію бути ближче до споживачів і демократизувати розкіш, яка лежить в основі того, що Кензо Такада завжди вважав протягом всієї своєї кар’єри. Ми дуже пишаємося тим, що приєдналися до однієї з найбільших тусовки моди і краси в цьому році і дотяглися до мільйонів людей з усього світу завдяки нашому новому аромату. Величезний успіх цієї активації показав нам, що розкіш може бути для всіх », — сказала Даніель Бібас, генеральний консультант Avon’s Global Creative & Content Officer.